Voorverkoop toneelavonden in de kantine

De toneelgroep is vanaf begin september weer bezig met de repetities voor het toneelstuk “Vrijgezellenleed”.
Een klucht in drie bedrijven, geschreven door Hub Fober.

Evenals vorig jaar heeft het bestuur van de supportersclub in overleg met de toneelgroep besloten om een eerste  voorverkoop van de toneelkaarten te houden op donderdagavond 14 december van 19.00 tot 22.30 uur in de voetbalkantine.

Dit geldt niet alléén voor leden van de voetbalclub zelf, maar voor iedereen die van plan is naar één van de zes uitvoeringen te komen kijken. Dus ook voor mensen van buiten de vereniging.

Ieder spelend en niet spelend  lid van de vv Staphorst kan op deze avond op vertoon van zijn of haar ledenpas een kaartje kopen voor € 10,00.

Dat geldt ook leden van de club van 50 en voor leden van de supportersvereniging. Deze laatste groep beschikt niet over een ledenpas, maar de supportersclub beschikt over een ledenlijst.

Andere belangstellenden betalen € 12,50.
Om misverstanden te voorkomen: wanneer een lid ook kaartjes wil kopen voor anderen, dan kosten deze ook € 12,50.
Iedereen kan zoveel kaartjes kopen als hij of zij wil. Dus hierop zit geen beperking.

Er kan contant of met pin betaald worden.

De prijzen zijn in vergelijking met de vorige keer iets verhoogd. Dat heeft te maken met de vele prijsverhogingen waarmee wij als toneelgroep te maken kregen,  maar het eerste kopje koffie of thee is er nog steeds bij inbegrepen.

We zijn weer op tijd  met de kaartverkoop. De gedachte die hierachter zit, is, dat er misschien mensen zijn die voor de feestdagen een toegangskaart willen schenken aan familie, vrienden of bekenden.
Ervan uitgaande dat we op deze avond niet alle kaarten gaan verkopen, publiceren we binnenkort hoe het verder zal gaan met de voorverkoop van de kaarten.

We hopen op 14 december al veel toneelliefhebbers te mogen begroeten in de kantine voor het kopen van de kaartjes.

De data van de toneeluitvoeringen zijn:   26,  27,  31  januari en   2, 3,  9   februari.

TONEEL_POSTER_2023.png