Ook 2015/2016 is Payned shirtsponsor vv Staphorst

17 juli 2015 0:15

Hoofdklasser vv Staphorst heeft voor het nieuwe seizoen haar overeenkomst
met Payned payrolling als shirtsponsor verlengd. In Payned heeft vv Staphorst al enige tijd een trouwe en enthousiaste sponsor gevonden.

Als onderdeel van het collectief is Payned , het komende seizoen, al voor het 3de jaar sponsor van onze vereniging.  En nu voor het tweede jaar shirtsponsor van ons vlaggenschip.  Dat zegt wel iets over loyaliteit en binding met de club. Een sponsor die graag meedenkt met de vereniging en helpt, daar waar mogelijk.  Als vereniging zijn wij erg blij met deze verlenging van het contract voor weer een jaar!

Sinds februari 2013 is Payned payrolling gevestigd in de Piramide te Staphorst. Payned neemt het volledige personeelsbeheer over van ondernemers en fungeert als een externe afdeling personeelszaken die onder andere alle risico’s van  ziekte van het personeel overneemt.

Payned maakt een stormachtige groei door en wil haar naamsbekendheid nog verder vergroten. Daarvoor is zij een samenwerking aangegaan met de hoofdklasser vv Staphorst.