Club van 50 biedt attributen aan.

1 maart 2024 20:15

Op de ledenvergadering van de club van 50 vorig jaar april werd besloten attributen beschikbaar te stellen voor het krachthonk.

20240229_200442_resized.jpg 20240229_200510_resized.jpg

Op de foto is zo’n krachthonk te zien, masseur Eibert Dunnink en voorzitter van de club van 50 Roelof Kuiper zijn er al vast blij mee. Daarnaast is er ook nog home trainer aangeschaft met verschillende programma’s en weerstanden. Zo kunnen alle leden van de club hier gebruik van maken, om spierkracht op te doen of wanneer je bijv. terug komt van een blessure, meld je dan even bij Eibert Dunnink of Martijn Brakke, die helpen je hiermee graag op weg.

Ook is het mogelijk gemaakt door de club van 50 om in de kantine een nieuwe Beamer te installeren, de oude begon gebreken te vertonen. Hier word ook best veel gebruik van gemaakt, bijv. op de ledenvergadering of bij bijeenkomsten van jeugdleden enz.

Kortom, de club van 50 heeft weer hele mooie dingen aangeschaft die betrekking hebben op het verbeteren van de accommodatie die anders niet zo gauw te realiseren waren geweest.

De club van 50 is een verzameling van personen, die vv Staphorst een warm hart toedragen. Lijkt het je nu leuk om je ook bij deze club aan te sluiten? Meer informatie hierover is te vinden op de site van de club, onder het knopje supporters vind je een link naar de club van 50. Maar je mag natuurlijk ook altijd onderstaande personen hierover aanspreken of bellen.

Roelof Kuiper:                 0651840414

Jan Schra:                      0612154034