Vind de gouden JSA munt en win €1000 extra voor vv Staphorst

5 maart 2024 17:00

#JSAgoudenmunt

De komende weken zijn er, in het noorden van Nederland, drie gouden JSA munten te vinden. Elke munt is €1.000 euro waard. Die €1000 extra komt boven op het bedrag dat we als vereniging met de reguliere JSA munten bij elkaar sparen! Kalvijn én het Poiesz duo Dennis & Kaylee geven in verschillende video’s hints over de locatie van de gouden munt. Deze worden gedeeld op de social media kanalen van de Poiesz. Daarnaast delen ze in het laatste filmpje een codewoord, om de munt vrij te spelen heb je dit codewoord nodig.

Zoek je mee naar de gouden munt voor vv Staphorst?

De munten kunnen gevonden worden op:

• Munt 1 - Woensdag 6 maart tussen 14.00 - 15.00 uur
  • Munt 2 - Woensdag 20 maart tussen 14.00 - 15.00 uur
  • Munt 3 - Woensdag 3 april tussen 14.00 - 15.00 uur

Ook de reguliere munten zien we nog steeds graag terug in de koker van vv staphorst. Hoe meer munten we binnenhalen, hoe hoger het bedrag is dat we verdienen. Laten we samen zoveel mogelijk munten verzamelen voor onze vereniging! #samensterk

unnamed_1.png