19e Jeugd Sponsor Actie Poiesz; spaar je mee voor vv Staphorst?

4 april 2024 20:00

De Jeugd Sponsor Actie van de Poiesz is volop bezig en loopt bijna op zijn einde. Sinds maandag 12 februari worden er al volop munten gespaard voor onze vereniging. VV Staphorst staat op dit moment op de derde plaats in de tussenstand.

Zaterdag 6 april van 10.00 tot 15.00 uur zijn we met een aantal enthousiaste leden aanwezig bij de Poiesz om nog zoveel mogelijk munten in onze koker te krijgen. Ook is er dan een speciale actie: bij aankoop van pitloze druiven ontvangt de klant 15 extra munten. Deze munten zien we natuurlijk graag terug in de koker van vv Staphorst. Help je mee?

Over de Jeugd Sponsor Actie

Met de Jeugd Sponsor Actie kunnen we een geldbedrag verdienen voor onze clubkas. Hoe meer munten we voor vv Staphorst binnenhalen, hoe hoger het bedrag is dat we verdienen. Hiervoor kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Bij iedere €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvangt de klant namelijk één gratis jeugdsponsormunt. Daarnaast ontvangt de klant iedere week bij speciale Jeugd Sponsor aanbiedingen een aantal extra munten. Deze munten zien we natuurlijk graag terug in de koker van voetbalvereniging Staphorst.

Laten we samen nog zoveel mogelijk munten verzamelen voor onze vereniging! #samensterk

2300800_POIESZ_JSA_FB_BERICHT_TIJDLIJN_CLUBS.png