Het Oosterveen’s Olie Toernooi 2015

17 augustus 2015 15:45

Het was werkelijk genieten op het Sportpark “het Noorderslag” afgelopen week, waar het Oosterveen’s Olie toernooi werd gehouden. We hebben geweldig voetbal gezien!

Niet alleen van onze mannen maar ook van ONS BOSO Sneek, MSC en Achilles lieten zich van de beste kant zien.

In het bijzonder willen wij toch wel de mannen van Jan van Raalte feliciteren met het behaalde resultaat. Dit is voetbal waarvoor je naar het sportpark komt, en hopelijk zet deze trend door en kunnen wij ons opmaken voor een mooi seizoen.

Maar ook het mixtoernooi, de Open Dag met al die pupillen, die voetballes kregen les van onze jongens. Prachtig om te zien hoe de F en de E- pupillen, de goed uitgezette oefeningen, het parcours met heel veel inzet aflegden.

En laten we niet vergeten dat we een mooi bedrag hebben opgehaald voor de goede doelen; Spieren voor Spieren & Het Jeugd Sportfonds. Zo kunnen wij als vereniging bijdragen aan sportactiviteiten voor hen, die het niet altijd even makkelijk hebben.

Al met al een fantastisch evenement welke zeker een herhaling vatbaar is. Wij willen dan ook alle vrijwilligers die meegewerkt hebben aan dit gebeuren hartelijk danken en ook vooral de sponsoren die het allemaal weer mogelijk hebben gemaakt. En danken de supporters die de moeite namen om dit gebeuren mee te maken!

Bestuur vv Staphorst

oosterveen_olie_toenooi_15aug2015_voetbal_staphorst