Maak je teampagina interessant met een verslag, scoreverloop, foto's/filmpje!

30 augustus 2017 16:00

Om een complete website te krijgen (voor zowel jong als oud), hebben wij hulp nodig. Om alle nieuwtjes en statistieken van de elftallen te zien, zijn er van ELK TEAM personen nodig die dit willen bijhouden.

Van ieder team is het de bedoeling dat 1 of meerdere personen zich aanmelden bij de webmasters voor inloggegevens. Dan krijgt men de rechten om voor zijn/haar team de wedstrijdverslagen, doelpunten, foto's/filmpjes te delen op de vvstaphorst site met de rest van de vereniging.

Als je via WEDSTRIJDEN naar UITSLAGEN gaat zie je direct of er een wedstrijdverslag aanhangt (achter de uitslag verschijnt een icoontje van het wedstrijdverslag) en of de doelpuntmakers zijn ingevoerd (als de uitslag aangeklikt kan worden). Dus maak je eigen teampagina interessant voor de hele vereniging en meld je aan!

Verder zijn de wedstrijdverslagen ook te zien bij het desbetreffende team onder WEDSTRIJDVERSLAGEN.

Let op! Elke beheerder moet zichzelf apart aanmelden en krijgt zijn eigen inlogcodes.

Aanmelden doe je bij de webmasters door een mail te sturen naar [email protected]