Wedstrijdverslagen op de site

27 augustus 2015 16:30

We zijn dit voetbalseizoen gestart met een nieuwe website. Veel dingen zijn veranderd en zijn niet meer te vergelijken met de oude site. Voor de meesten is dit natuurlijk even wennen, maar over een paar weken weet je niet meer anders.

Er kwamen wat opmerkingen binnen waarom de wedstrijdverslagen van het 1e niet geplaatst werden. Deze verslagen en voorbeschouwingen worden zeker wel geplaatst alleen niet meer bij de nieuwsitems (er zijn uitzonderingen zoals de wedstrijd van het 1e gister dat gestaakt moest worden vanwege het weer), maar onder wedstrijdverslag/voorbeschouwing op de TEAMPAGINA en onder het kopje WEDSTRIJDEN bij de UITSLAGEN. Dat geldt voor alle teams, bij de laatste optie krijg je een overzicht van alle uitslagen en kan je aan het wedstrijdverslag icoontje snel zien of er een verslag bij zit. Staat er geen icoontje maar kan je wel de uitslag aanklikken, dan zijn alleen de doelpuntenmakers ingevoerd.

Al veel teams hebben zich aangemeld om hun eigen pagina bij te houden en de eerste wedstrijdverslagen zijn afgelopen weekend al gelanceerd. Deze week zijn de verslagen van Staphorst 4 en B1 eraan toegevoegd. Super, leuk om te lezen!

Inlogcodes voor een teampagina kunnen aangevraagd worden bij: [email protected]