SUPPORTERSBUS naar alle uitwedstrijden

5 september 2015 9:00

Dit seizoen kunt u ons vlaggenschip alle uitwedstrijden volgen met de door de supportersvereniging i.s.m. de toernooi en evenementen commissie georganiseerde busreizen.

Om mee te kunnen hoeft u geen lid van de supportersvereniging of vv Staphorst te zijn.

Iedereen is welkom. Leden van de Supportersvereniging krijgen een mooie korting.

Kosten bus

• Kosten buskaart  lid supportersvereniging: € 5.00
  • Kosten niet lid supportersvereniging: € 7.50
  • Kinderen tot 16 jaar (onder begeleiding van ouder/voogd): € 2,00

Naast losse kaarten kunt u ook een bus seizoens kaart aan schaffen.

• Kosten bus seizoens kaart  lid supportersvereniging: € 50 euro
  • Kosten bus seizoens kaart niet lid supportersvereniging: € 57.50 euro (bus seizoens kaart + lidmaatschap)

Vertrektijden bus
De vertrektijden van de bus worden gepubliceerd op de website van de vv Staphorst. We vertrekken op tijd zodat we tijdig voor de wedstrijd aanwezig zijn. Op de langere afstanden maken we een korte sanitaire stop en voor onze rokende medepassagiers.

Aan boord kunnen alcoholische en niet alcoholische dranken worden genuttigd voor 1.50 euro per consumptie.

Bij alle reizen wordt er tevens voor verloting en een versnapering gezorgd. Na de wedstrijden rijden we direct weer richting Staphorst.

NB. DIEGENEN DE AS. ZATERDAG MET DE BUS MEEGAAN NAAR A.Z.S.V IN AALTEN KRIJGEN BIJ AANSCHAF VAN EEN BUS SEIZOENS KAART  7.50 EURO korting. Kinderen tot 16 jaar betalen ook as.zaterdag 2 euro.

Aanmelden kunt u via de mail [email protected]

e bus gaat naar alle uitwedstrijden !