Seizoenkaarten 15/16

9 september 2015 21:30

Zaterdag a.s. staat u natuurlijk ook met uw nieuwe seizoenkaart op Het Noorderslag om de wedstrijd
tegen CSV-Apeldoorn te bezoeken, zeer welkom!
In afwijking van voorgaande jaren zijn voor dit seizoen de kaarten in verschillende kleuren gedrukt, hierdoor is onderscheid gemaakt tussen spelende en niet spelende leden resp. seizoenkaarthouders.

Dit naar aanleiding van incidenteel misbruik van deze toegangskaarten doordat enkelen schijnbaar vinden dat deze uitwisselbaar is, echter, dat is pertinent niet het geval!

De kaarten worden verstrekt op persoonlijke titel van de kaarthouder en kunnen/mogen niet aan anderen ter beschikking worden gesteld voor gratis entree.

U doet hiermee de vereniging tekort. Fair Play op het gehele Noorderslag lijkt ons een goed uitgangspunt, waarin u zich vast kan vinden en zonder morren voldoet aan het verzoek van de stewards uw kaart uitdrukkelijk te tonen zodat zowel de naam als de kleur duidelijk herkenbaar worden getoond.

Vooral aan het begin van de competitie zullen we u (wederom) beleeft, maar uitdrukkelijk, verzoeken uw persoonlijke seizoenkaart te tonen, zodat we een goed beeld krijgen van de legitimiteit per VVS- supporter.

Alvast bedankt voor de medewerking!