vv Staphorst en Jan van Raalte na dit seizoen uit elkaar

10 oktober 2015 14:30

vv Staphorst en Jan van Raalte beƫindigen na dit seizoen de samenwerking. Club en trainer kwamen dit na goed onderling overleg overeen. Jan van Raalte is bezig aan zijn vierde seizoen bij de hoofdklasser uit Staphorst.

De samenwerking in de achterliggende jaren is optimaal geweest, echter na vier jaar hebben beide partijen aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Vakman van Raalte zal ongetwijfeld weer een club vinden! Bij vv Staphorst heeft van Jan van Raalte een prima organisatie rondom de eerste selectie neergezet. Het bestuur spreekt de wens uit dat dit seizoen in stijl wordt afgesloten.

Op korte termijn gaat vv Staphorst op zoek naar een opvolger.