Vanavond begint de interne cursus voor niet gediplomeerde trainers

28 oktober 2015 13:15

Alle trainers/leiders van vv Staphorst krijgen woensdag 28 oktober, woensdag 25 november en woensdag 27 januari (2016!) een interne cursus aangeboden door HJO Eddy Kuik.

Uiteraard gaan we ook op het veld aan de slag. Komen in trainingskleding!

Dit is bedoeld om het nivo van onze trainingen en coaching van wedstrijden naar een hoger nivo te tillen. (en daardoor nog betere voetballer/sters!)

Thema's: Voetballen wat is dat, voetballen hoe leer je dat, eisen voetbaltrainingen, coaching tijdens trainingen/wedstrijden en uiteraard hoe kom ik aan de juiste oefenstof?

De avonden beginnen om 18.30 uur en alle deelnemers worden in trainingkleren verwacht! Want naast theorie hebben we ook veel praktijk!

De trainingen van de deelnemende trainers/leiders komen deze avond te vervallen i.v.m. de cursus. Uiteraard hoor je dat wel van je trainer/leider.

Sportieve groet, Eddy Kuik