Enquête vv Staphorst

4 december 2014 22:00

Zoals u allen wellicht heeft vernomen is er vorig seizoen een beleidscommissie aangesteld. Deze commissie gaat de doelen van onze vereniging op papier zetten. En geeft het bestuur en haar commissies handvatten hoe deze doelen te bereiken.

De beleidscommissie kan natuurlijk geen doelen op papier zetten zonder de leden van vv Staphorst raad te plegen. Om er achter te komen wat er nu precies leeft binnen de vereniging, heeft de commissie daarom een enquête opgesteld.
Deze enquête heeft u inmiddels, via uw bij ons bekende e-mail adres ontvangen.
Neem alstublieft de moeite om deze enquête in te vullen.
Heeft u geen enquête ontvangen? Stuur dan een mail naar [email protected] en u zal alsnog een enquête ontvangen.
Wilt u liever een papieren versie van de enquête, dan kunt u dat via bovenstaand e-mail adres aanvragen of contact met mij opnemen via 0648183382.
Allen bedank voor uw medewerking!
Namens de beleidscommissie
Annet Dunnink