Staphorst F2 kampioen!!!

8 december 2014 20:00

Zaterdag 6 december ’14, met nog één wedstrijd te gaan staan alle koppies strak van de spanning.
Om 10:30 uur werd er afgetrapt,......

en om 10:32 uur lag de 1-0 er al in. Natuurlijk was er nog steeds spanning, maar gaandeweg de wedstrijd nam deze af. Staphorst F2 had een ruim veldoverwicht, waardoor de wedstrijd uiteindelijk met 5-1 winnend afgesloten werd. Een punt was genoeg geweest, maar trainers Kevin Nijenhuis en Ronald Koobs namen daar natuurlijk geen genoegen mee. ‘We gaan vol voor de winst!’

Na een seizoen hard werken, keihard trainen en vooral heel veel plezier maken, werd de kroon op het werk gezet. De kampioensschaal mocht door de aanvoerder omhooggetild worden, waarna het feest kon beginnen. Kinderchamapgne, een kampioensschaal, bloemen en natuurlijk een lekkere bak patat! Onze kampioenen krijgen een ware kampioensschaal, mede mogelijk gemaakt door ‘I need it’ te Meppel. Bedankt!

VV Staphorst F2: Gefeliciteerd, jullie mogen trots op jezelf zijn!!!