KAARTVERKOOP TONEELAVONDEN VV STAPHORST VAN START.

29 december 2015 21:00

Al een poos komen er vragen binnen wanneer de kaarten voor de toneeluitvoeringen kunnen

worden gekocht. We kunnen daarover nu de volgende informatie verschaffen:

Op vrijdag 29 januari is de eerste voorstelling. Voor deze avond, die vroeger bekend stond als de jaarlijkse feestavond, kunnen de leden van de vv Staphorst en de leden van de supportersclub kaarten kopen voor 7,50 euro. Dit is inclusief een kopje koffie/thee. Deze kaarten kunnen gekocht worden tijdens de nieuwjaarsreceptie (van 15.30 tot 16.30 uur) op 2 januari 2016 en op zaterdagmorgen 9 januari van 10 uur tot 12 uur in de voetbalkantine.

Voor ALLE OVERIGE toneelavonden geldt een entreeprijs van 9 euro. Dit is ook inclusief een kopje koffie/thee.

De data van de voorstellingen zijn: vrijdag 29 januari (voor de leden dus), zaterdag 30 januariwoensdag 3 februari, vrijdag 5 februari en vrijdag 12 februari en vinden plaats in ”ZAAL SPOORZICHT” in Staphorst.

Vanaf DINSDAGMIDDAG 29 DECEMBER 2015 zijn de kaarten voor de overige voorstellingen in de voorverkoop bij de volgende twee adressen:

SLAGERIJ BUITENHUIS aan de Bergerslag in Staphorst.

CAFE SPOORZICHT aan de Gemeenteweg in Staphorst.

De leden van de toneelgroep en het bestuur van de supportersclub hopen u ook dit jaar weer een paar fijne avonden te bezorgen met het komische toneelstuk PLAMUREN IS PLAMUREN.

Al wekenlang zijn de acteurs bezig met de voorbereiding en ook aan de inrichting van het decor is en wordt hard gewerkt.

Als organisatie hopen we dat de kaartverkoop net zo goed gaat als vorig jaar en dat veel mensen nu ook weer zullen zeggen: ”Wat was het mooi en wat hebben we genoten.”