Gezelligheid voorop bij familie zaalvoetbaltoernooi

11 februari 2016 8:30

Het is alweer enige weken geleden, maar het familie zaalvoetbaltoernooi dat gespeeld werd op zaterdag 2 januari 2016 is uiterst gezellig en goed verlopen.

Na de succeseditie die we een jaar eerder beleefd hadden, waren de verwachtingen hooggespannen. Helaas was het deelnemers aantal iets terug gelopen, waar vorig jaar begonnen werd met ca. 75 personen, vingen we het toernooi dit jaar aan met kleine 60 spelers. Voordeel hiervan was dat er meer speeltijd en minder wachttijd voor iedere speler in zat!

Teams geformeerd uit spelers van Staphorst 1 t/m 8, A1, A2 en een aantal niet-spelende leden werden vernoemd naar roemruchte teams uit de Bosnische competitie. Na een uren durend toernooi bleek er na afloop toch een team het beste te zijn. Tot onze, welgemeende, grote spijt, was de organisatie nogal sterk vertegenwoordigd in dit team. Het winnende team was Celic Zenica, vertegenwoordigd door keeper Martijn Brakke en spelers Carlo Koobs, Jan Huls, Yanick Lier, Janiek Meester, Ruben Hulleman, Jarno Lier en Alex Zuidberg.

Na afloop was de prijsuitreiking bij de Dissel, waar ook nog een prijs gereserveerd was voor het team dat beslag had gelegd op de laatste plaats. Deze twijfelachtige eer ging naar Zeljeznicar, waarvan Roel Kiele, Gert Jan Dunnink en Taco Hulleman dapper genoeg waren de kan ranja af te komen halen.

De prijzen zijn beschikbaar gesteld door Wegbeveiliging Staphorst, zeer veel dank daarvoor! Eveneens willen we via deze weg Klaas en Carlo Koobs bedanken voor de uitstekende wedstrijdleiding.

Iedereen bedankt voor de positieve instelling tijdens het toernooi en tot volgend jaar. Binnenkort laten we de nieuwe datum weten.

Ruben Hulleman, Jarno Lier, Rutger Engels, Alex Zuidberg