Update van de velden

10 maart 2016 13:45

Het is even geleden dat er een update is geweest van de velden. Maar als er dan weer een update komt moet er wel wat te melden zijn. En laat dat nou eens zeer zeker het geval zijn…

In goed overleg met de gemeente en Vos Ruinerwold is veld 4 vrij gegeven voor alle teams, waardoor er weer door alle teams gebruik gemaakt kan worden van veld 4. Maar dat is nog niet alles. Ook de velden 2 + 3 zijn vrijgegeven voor alle teams wat betekent dat er vanaf zaterdag weer wedstrijden op gespeeld kunnen worden.

Belangrijk om te weten is wel dat er een nieuwe trainingsindeling gemaakt gaat worden op basis waarvan elk team weer een trainingsgedeelte krijgt toegewezen. Voor wat betreft de wedstrijden op de velden 2 + 3 verwachten we veld 2 voor zaterdag speelklaar te hebben en veld 3 voor de week erop.

Het is daarbij wel even goed om te vermelden dat we de status van de velden wekelijks blijven controleren samen met Vos Ruinerwold en op basis daarvan het gebruik van de velden weer kunnen beperken. Maar dat lijkt ons uiteraard niet de bedoeling, dus ga met zorg om met de nieuwe velden en beperk de slidings ;). Noem het, geniet van de velden, maar met mate.

Ook willen we iedereen bedanken die aan dit traject heeft mee geholpen. Natuurlijk de gemeente en Vos Ruinerwold, maar zeker ook onze vrijwilligers en de buurtverenigingen die er alles aan gedaan hebben de afgelopen maanden onze leden te kunnen laten voetballen.

We zijn blij met het geduld dat jullie als leden hebben kunnen op brengen voor deze renovatie en we willen jullie veel voetbalplezier wensen op de nieuwe velden!