Bal uit Genemuiden voor Cherlaine

28 april 2016 22:45

Cherlaine Slager was afgelopen zaterdag als supporter aanwezig tijdens de wedstrijd Genemuiden-Staphorst. Deze wedstrijd werd gewonnen door Staphorst met 2-3. Tijdens deze wedstrijd kreeg zij van Martijn Jansen een bal tegen haar hoofd.

Dit gaf natuurlijk de nodige emoties en pijn. Martijn heeft de social media gebruikt om met haar in contact te komen. Hij wilde graag weten hoe het met haar was afgelopen. En hij heeft ervoor gezorgd dat zij een bal kreeg met de handtekeningen van alle spelers van het eerste van de sc Genemuiden. Verder kreeg ze een prachtige kaart.

Martijn Jansen is wat dat betreft een voorbeeld voor heel veel voetballers. RESPECT!

Martijn bedankt namens Cherlaine!