Vrijwilligersavond!

6 juni 2016 13:15

We zijn super blij met de hoeveelheid vrijwilligers binnen onze vereniging en al het werk dat zij verrichten.
Om jullie daarvoor te danken hebben wij ook dit jaar een vrijwilligersavond gepland.

Zoals al eerder in de nieuwsbrief/op de website aangegeven ben je op vrijdag 17 juni a.s. - samen met je partner - vanaf 19.00 uur van harte welkom in de kantine van vv Staphorst!

De barbecue en drankjes staan dan klaar! Daarnaast wordt er ook een leuke activiteit georganiseerd. Dit jaar gooien we het over een andere boeg, maar iedereen kan gezellig mee doen!

Voor de barbecue moeten we het aantal personen doorgeven. Graag ontvangen we dan ook een opgave via dit mailadres ([email protected]).

We hopen zoveel mogelijk vrijwilligers te mogen verwelkomen en er samen een interactieve gezellige avond van te maken!

Met sportieve groet,

Benny, Ronald, Henk, Jan, Henk, Marcel en Annelies