Zaalvoetbal toernooien **update*

19 december 2016 17:45

Staphorst neemt deel aan 2 zaalvoetbaltoernooien.
29e Jan Bralten Sportin stijl Futsal toernooi en het 40e Protosweering zaalvoetbal toernooi.

Op woensdag 21 december nemen we deel aan het Jan Bralten Sportin stijl Futsal toernooi.
We zijn ingedeeld in Poule B

• Alcides
  • Zandhuizen
  • Zuidwolde
  • Staphorst
  • Emmeloord
Er wordt gespeeld in Sporthal Ezinge in Meppel
Start poule B is 18:15 uur

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op dinsdag 27 december 2016 spelen we de voorronde van het 40e Protosweering zaalvoetbal toernooi.
We zijn ingedeeld in Poule T

• Pesse (zon)
  • Vitesse '63
  • ZZVV
  • Zuidwolde
  • Staphorst

Er wordt gespeeld in Sporthal "Wessels Boer Hal" in Zuidwolde

Aanvang 18:00

Persbericht

Voorronde Protos Weering Zaalvoetbaltoernooi live te volgen op StreekTV.

Op 27 december zendt StreekTV live de wedstrijden van poule T in de voorronde van het Protos Weering Zaalvoetbaltoernooi uit. Het is alweer de 40 e editie van het grootste zaalvoetbaltoernooi van Nederland in haar soort, waaraan honderd amateurclubs deelnemen. DNO Sport is ook dit jaar aanwezig in sporthal Mr. N. Wessels Boer in Zuidwolde om verslag te doen van de wedstrijden tussen SV Pesse (zon), VV Staphorst, Vitesse’63, VV Zuidwolde en ZZVV. Daarnaast is er ook een verbinding met een verslaggever in sporthal Het Activum in Hoogeveen waarbij de focus zal liggen op de regioploegen VV Ruinen en Ruinerwold die in poule C de strijd aan zullen gaan met SC Elim, VV Noordscheschut en Dwingeloo.
Vanaf 18.00 uur zullen de wedstrijden worden uitgezonden via de digitale kanalen van Ziggo (digtaal: kanaal 44 en analoog: kanaal 7 ( 189,250 MHz)), KPN/Telfort interactieve TV/Glasvezel (kanaal 612),Caiway (kanaal 49) en Vodafone/overige (glasvezel)aanbieders (digitaal: Kanaal 2113). Ook is het mogelijk om online via www.streektv.nl de uitzending te volgen. Meer informatie over het Protos Weering Zaalvoetbaltoernooi is te vinden op www.protosweering.nl