Drukkerij de Reest-bokaal

24 oktober 2014 19:30

In het seizoen 2013-2014 was naast de reguliere competities een andere strijd gaande, namelijk die om de meest prestigieuze beker binnen de vv Staphorst: ” de Drukkerij de Reestbokaal” . Wie wil die niet een jaartje op de kast hebben staan.

Een aantal jongens/mannen die regelmatig een balletje trapten (echter niet in clubverband) besloten zich als nieuw team aan te melden bij de vvStaphorst. Het achtse deed het meteen goed in de competitie en ze scoorden er lustig op los, ook ons vijfde heeft een prachtig seizoen gedraaid, met als hoogtepunt het kampioenschap, in die wedstrijden werd veel gescoord. Dat resulteerde afgelopen seizoen in een tweestrijd tussen Remon Brakke van het vijfde en Jurrian Veldman van het achtste elftal. Tot de laatste competitieronde bleef het spannend. Uiteindelijk bleek Jurrian het vaakst het net van de tegenstander gevonden te hebben, met 30 doelpunten werd hij topscoorder van de vvStaphorst met als goede tweede Remon Brakke die 29 keer de keeper van de tegenstanders wist te verschalken.
Bron: www.vvstaphorst.nl