Nieuws van het KLEDINGFONDS

18 juni 2017 20:00

Johan Schuurhuis heeft, namens de kledingcommissie, in eerder bericht, het schema gepubliceerd van de jaarlijkse kleding-inname aan het eind van het seizoen.
Vriendelijk, doch dringend, verzoek aan leiders/trainers hieraan invulling te geven.
Maar dat spreekt vanzelf lijkt mij, omdat de betreffende outfit incl. de teambags,
geen eigendom is, maar bruikleen via het kledingfonds, waaraan per kwartaal
een bijdrage wordt geleverd door de gebruikers.

Met ingang van het 3e kwartaal van dit jaar is de regelgeving van het fonds op onderdelen gewijzigd, daarmee is in de Algemene Ledenvergadering van 8 mei jl ingestemd.
Bovendien is er nieuws over de gewijzigde uitvoering, resp. de diensten, en kunnen we melden dat het kleding-inkoop-bedrukking-contract per 1 juli`17 is verlengd tot 30-6`21 met;

MASITA-ISBC/OLYMPUS All-In.

Dat is dus hetzelfde gebleven, maar we krijgen wel;
* Unieke gesublimeerde VVS-shirts ( ingeweven basis-bedrukking)

De actieve aan-/verkoop van kleding buiten het fonds veranderd ook;
* Webshop-verkoop periodiek ondersteund met kledingmarkt/-winkel.

Het kledingfonds-pakket zal ook anders zijn m.i.v. seizoen 2017/`18
* Trainingspakken uit het kledingfonds ( behoudens gesponsorde)
* Spelende jeugdleden trainingsbroek/-jas (verplichte privé aankoop)
* Senioren 4-tal trainingspakken in de teambags. (grensrechter/reserves)
* Invoering shirts korte mouw + lange-mouw thermo-shirt ( gehele vereniging)

Het financieel-gevolg van de wijzigingen;
* Pakket t/m JO-11 € 3,50 per kw.taal (was € 3,50)
* Pakket JO-12 t/m de sen. € 7,50 per kw.taal (was € 10,--)

Aankondiging en nieuws m.b.t. webshop en (gebruikte) kledingmarkt zal vroegtijdig worden gepubliceerd door de kledingcie, die u nu al vast bedankt voor de medewerking.

Als aangegeven zijn de aanpassingen van de voorwaarden in de voorjaars ALV vastgesteld.
Mocht u er echter problemen mee hebben, dan verzoek ik u met mij te contacten, want Johan, Miranda en Hilda zijn er al druk genoeg mee om alles weer spic/span te hebben voor het nieuwe seizoen, zodat u straks weer VVS-correct de wei in gaat.

Henk Veld

PS;

Trainers/leiders die stoppen met hun functie of in het nieuwe seizoen een ander team hebben, kunnen de gebouw- en/of ballenkar-sleutel tegelijk inleveren met de teamkleding.
Het is NIET toegestaan deze onderling uit te wisselen, bedenk dat alle sleutels geregistreerd staan op nummer/naam, daar ligt dus een verantwoordelijkheid voor de gebruiker.
Als er een sleutel zoekraakt of er ongeoorloofd gebruik van wordt gemaakt door personen die niet als zodanig geregistreerd staan zal u er op worden aangesproken.