KNVB Beker

1 juli 2017 12:15

De loting van de eerste kwalificatie ronde KNVB Beker is geweest.

De eerste kwalificatie ronde KNVB Beker heeft vv Staphorst geloot uit tegen BVV den Bosch wat uitkomt in de tweede klasse zondag. De wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 19 augustus waarvan de tijdstip nog niet bekends is.

Mocht vv Staphorst deze wedstrijd winnen dan wordt er woensdag 23 augustus gespeeld tegen UNA Veldhoven dat uitkomt in de 3e divisie zondag. UNA is vorig seizoen gedegradeerd uit de 2e divisie.

Dat dit lastig wordt moge duidelijk zijn maar we gaan natuurlijk vol goede moed de strijd aan en zullen zien hoe we er voor staan in het nieuwe seizoen want dit is toch wel een graadmeter die er mag zijn!