Tractor voor de klusploeg

13 augustus 2017 15:30

De klusploeg onder leiding van Harry, krijgt een prachtige tractor, welke beschikbaar gesteld is door de club van 50!

Onze mooie club bestaat uit vele vrijwilligers die de club een warm toedragen. Zo’n club is bijvoorbeeld de club van 50. Deze is reeds opgericht in 1996 als de club van 100. Destijds was het nog 100 gulden per jaar, maar na de invoering van de euro werd dit de club van 50 euro.

Met meer dan 100 leden wordt er een mooi bedrag bij elkaar gelegd waarmee de welbekende “losse eindjes” aan elkaar kunnen worden geknoopt.

Als leden van de voetbal, bestuur of commissie met een goed plan of idee komen, en de hele vereniging heeft hier baat bij, dan heb je een grote kans dat de club van 50 de wel bekende duit in het zakje doet. De leden van de club van 50 bepalen zelf tijdens de leden vergadering waar het geld aan besteed wordt.

Zo droeg men bij aan

- de lichtinstallatie rondom het hoofdveld

- diverse dingen in het inventaris van de kantine

- dug outs bij de verschillende velden

- inrichting en inventaris van de nieuwe kantine in het seizoen 2009-2010

- diverse computers en andere apparatuur

- een cameraplatform om de beelden van Staphorst TV zo goed mogelijk vast te leggen

En nu was daar de noodkreet van Harry Schieving en zijn hardwerkende vrijwilligers, ze waren toe aan een nieuwe tractor. De vele klussers moeten elke week veel met bloeddruk doen. Een familielid van mij zegt regelmatig: wat je met oliedruk kunt doen, moet je niet met bloeddruk doen en zo is het. Daarom krijgt de klusploeg onder leiding van Harry, een prachtige tractor, beschikbaar gesteld door de club van 50! Wij als leden van de club van 50 vinden dat de vereniging ontzettend blij moeten zijn met deze klussers en onderhoudsploeg, wij hopen dan ook ze veel plezier en  gemak zullen hebben van deze nieuwe tractor.

Wilt u nu ook lid worden van de club van 50?
Kijk dan op de website hoe je je kunt aanmelden, daarnaast mag je ook altijd één van de bestuursledenleden aan de jas trekken, dat zijn Roelof Kuiper, Gerrit Mijnheer en Jan Schra.

Op de foto Jan Schra en Gerrit Mijnheer van de club van 50, die de sleutel overdragen aan Harry Schieving.

Op de tractor is een tekst geplakt is die ons zal herinneren aan deze overdracht.