Eerste bekerwedstrijd thuis tegen MSC F3

F-pupillen, F3, Groep 2 18

22 augustus 2015 10:00

Cor Braamskamp

De kop is eraf de eerste wedstrijd in de beker zit erop. Vandaag moest Staphorst F3 het thuis opnemen tegen MSC F3. De jongens hadden er na de zomerstop veel zin in en dat bleek ook wel. Binnen een paar minuten lag de bal al in het net van de tegenpartij, dit bleek de voorbode van een monsterscore.

De eerste helft was het vooral eenrichtingsverkeer, met de rust stond de thuisploeg al voor met 11-0. De wedstrijd was al gespeeld en de 2e helft was een formaliteit. Staphorst wist nog 4x het doel te vinden. De jongens werden wat vermoeid, waardoor MSC iets meer ruimte kreeg. Uiteindelijk wist MSC nog 2x te scoren, waarvan 1 helaas in eigen doel. Dat bracht de eindstand op 16-1.

Chapeau voor de jongens ze hebben het top gedaan!