Verrassing

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 02

28 november 2015 10:30

Carlo Koobs

Wederom mochten we vandaag gebruik maken van de velden van sc Rouveen, nogmaals grote klasse dat we op deze manier elkaar kunnen helpen en onze thuiswedstrijden daar kunnen spelen. Voor de wedstrijd tegen De Weide werd door Bert Bloemert bekend gemaakt wat ons teamuitje wordt dit seizoen, we gaan op 6 february met het hele team met de bus naar een topwedstijd in de bundesliga namelijk Schalke"04 tegen Wolfsburg, een super leuke verrassing voor de spelers en trainers natuurlijk, Bert nogmaals bedankt en we maken er iets moois van. Oja er moest ook nog gevoetbald worden en wel tegen De Weide, we speelden weer in ons eigen vertrouwd systeem 4-3-3 never change a winning team laten we maar zeggen. Vanaf het fluitsignaal was het éénrichtinsverkeer naar het doel van De Weide met rust stond de teller op 3-0 en de einduitslag was 5-0. Geen grootste wedstrijd maar wel weer 3 punten erbij en weer kregen we geen doelpunt tegen. We hebben nog 2 thuiswedstijden te gaan voor de winterstop, eerst volgende week de streekderby tegen Rouveen en als laatste komt MSC nog bij ons op bezoek. Goed goan.