Halverwege

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 02

12 december 2015 10:00

Bert Coster

Msc uit Meppel kwam bij ons op bezoek, de heenwedstrijd wonnen we met 6-1 dus vandaag moest er ook gewonnen worden om bovenaan de ranglijst te blijven staan. De boys hebben de afgelopen week eindelijk weer eens 2 keer kunnen trainen één keer op het veld en één keer in de zaal,dus conditioneel zit het wel snor. Nu moest het nog op het veld gebeuren, al vrij snel werd duidelijk dat Staphorst de bovenliggende partij was, met rust stond de teller al op 3-0, en de einduitslag was 9-0. Er zaten een paar prachtige doelpunten bij met mooie voorbereidende acties en wederom hielden de verdedigers en de keeper het doel schoon. We zijn nu halverwege de competitie en het gaat boven verwachting goed, ons doel was om bij de eerste 3 te eindigen maar zoals het nu lijkt moeten we ons richten op het kampioenschap. We moeten niet naast onze schoenen gaan lopen maar blijven voetballen zoals we de laatste tijd doen, met werklust en souplesse. Volgende week nog een inhaalwedstrijd tegen Olde Veste en dan is het winterstop voor ons. Goed goan.