2e bekerwedstrijd tegen DZOH JO9-3

Onder 9, JO9-1, Groep 1 34

3 september 2016 11:00

Klaas Koobs

Om 11 uur werd er afgetrapt op het Noorderslag voor de 2e bekerwedstrijd. De tegenstander had ook de 1e wedstrijd gewonnen, dus vooraf gezien kon het een spannend duel worden. De winnaar zou aan kop gaan in de poule. Na 4 minuten had Staphorst zijn 1e doelpunt al te pakken en 3 minuten later lag de 2-0 er al in. In de 13e minuut kwam DZOH terug en scoorde de 2-1. De toon was gezet, maar Staphorst liet zich niet van de wijs brengen en deden waar ze goed in zijn, gewoon voetballen. Voor de rust liepen ze uit naar 4-1. Ondanks dat de tegenstander ook een leuk team had waar goed voetbal in zat, was Staphorst vandaag gewoon een maatje te groot. In de 2e helft gingen onze jongens door met scoren en wisten nog 7x het net te vinden, eindstand 11-1. Klasse jongens!

Volgende week uit tegen Twedo JO9-2